Tisdag

Jag känner mig så fruktansvärt stressad, fast egentligen borde jag inte vara det. Men jag tror det har det här med rapporten att göra, jag har läst artikeln men jag fattar inte vad som står, jag fattar inte vad något är längre. Jag kommer nästan inte ihåg alls vad jag har gjort idag och vad som har sagts. Nu ska jag ta och hoppa i säng och sova lite. Jag vet inte riktigt hur jag ska få morgon dagen att gå ihop. Gå ut med Diza, färga ögonfransar hos Angiezka, åka till Jenny och skriva rapport, gå ut med Diza, köpa julklappar på stan, åka hem och hämta diza och ta med henne ut till mormor och morfar och käka middag där, allt den mellan 10-16. Men det löser sig förhoppningsvis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0