Bakslag

Jag har nyss gjort 3 omgångar med totalt misslyckade kakor. De var så misslyckade att de inte ens dög (enligt mig) att skicka med pappa på jobbet, och då ska ni veta att där äter de typ allt. Så nu håller jag på med en fjärde omgång och ska se om den blir bättre, förhoppningsvis så blir den det. Jag som aldrig misslyckas med kakor, fast det kan bero på att jag följde recepten den här gången, och det brukar jag aldrig göra annars.


Vad har jag annars gjort idag då? Jo suttit och vikt plastpåsar, så att de ska ta mindre plats. Så nu tänkte jag ge mig på pappas garderob i hallen där han har alla sina verktyg. Just nu är det så mycket i den eller det är en stor röra som gör att man inte kan stänga dörren riktigt, eller öppna den heller för den delen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0