Tisdag

Imorse när jag gick till bilen så hörde jag sirener ute men tänkte väl inte mer på det, men av någon anledning så slog jag på p3, jag som alltid lyssnar på skiva på morgonen. Där sa de att det var någon som hade krockat i nacksta, så jag tog helt enkelt en annan väg till skolan och det var nog tur det för enligt de som åkte förbi där så var det långa köer och knöligt att ta sig fram. 

Imorgon ska jag få jobba 16-21 och det är jag glad för det ska bli skönt att få jobba några timmar. Nu ska jag läsa några sidor i min älskade medicinska sjukdomar, bara jag orkar. Men måste ju göra något vettigt när man får sluta två timmar tidigare och idag har jag inte ont i huvudet, så har kapitel 5 som mitt mål, är bara på 64 sidor eller nåt sånt så det lär ju ta lite tid.




Tid är pengar och det är nåt jag får från CSN imorgon =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0