Masoud

Andra eller tredje dagen när jag gick uppe i Östersund så fick vi se en film om Masoud. Han var med i diskoteksbranden i Göteborg och blev svårt brännskadad och har fått genomgå många hudtransplantationer. Filmen vi såg då handlade om tiden direkt efter branden och 5 år efter har jag för mig. Det jag kommer ihåg mest från filmen är att han var så positiv till allt och såg någonting positivt med exakt allting. Efter filmen så blev jag nyfiken på hur han hade det nu (eftersom filmen slutade 2003), men jag hittade ingenting om honom och glömde väl mer eller mindre bort honom.

Men nu inatt när jag skulle hitta något att titta på när jag skulle sova så bestämde jag mig för att titta på outsiders och där var ju Masoud, och han var lika positiv nu. Jag blev så glad när jag hittade han igen så jag var tvungen att skriva ett inlägg om det, även om det blev ett väldigt luddigt inlägg så här på natt-kvisten.

Nu ska jag försöka sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0