Fredag

Idag så gick jag och småplocka lite här hemma och såg den svarta fläcken här hemma, nämligen mammas hörna med en påse som har stått där sen vi gjorde om köket, dvs 3 år och en massa annan skit.
Hur som helst så satt jag och tänkte lite och kom på att man borde kunna ha ett skåp som pappa har fast man vänder på det. Sagt och gjort åkte på ikea och handlade lite och kom hem och byggde ihop skåpet. Det gick snabbare för mig att skruva ihop skåpet än vad det tog för mamma och få bort allt skit därifrån ;)
Så här blev slutresultatet, en stor skillnad om jag får säga det själv.
När skåpet kom på plats så tänkte jag att man kanske borde kunna byta vägg på pappas skåp också. Det tog inte många sekunder innan jag var igång med att göra det också.
Rummet blev så stort och helt annorlunda efter ommöbleringen. Det bästa är att pappa vet ingenting för han är borta, och i vanliga fall är det han och jag som brukar hitta på nå bus när mamma är borta, så ska bli spännande och se vad han säger när han kommer hem.


Kommentarer
Nettan

Bra gjort!!!

2010-08-27 @ 14:04:43
Mamma

Blev toppen helt enkelt!

2010-08-27 @ 23:24:14
Pappsen

Det blev skit bra tycker jag!

2010-08-31 @ 12:26:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0