Måndag

Idag var en sån här kväll när det var riktigt roligt med fotboll igen. Änglarna vann och Djurgården och hammarby förlorade vilket är bra för ÖIS, för nu ligger de pål kvalplats =)

Imorse när jag vaknade så ringde jag tandläkaren för att få byta min tid, men det fick jag inte =O Jag skulle återkomma senare i veckan, jag fattar ingenting jag. Men enligt deras brev till mig så är jag ju inte myndig heller. Började kvart över ett idag, och det var tungt måste jag säga, går nog hellre mellan 8:30 - 12 istället för 13:15 -16. Var helt tom i bollen efter ett tag, men det var tur att jag visste vad vi snackade om, jag säger bara tack biologi B och medicinsk grundkurs.

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på allt jag missade när jag kikade fotboll =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0