Måndag

Idag så klarade jag cellen och vävnader, så nu kan jag lägga det bakom mig och gå in på de 200 latinska muskler och ben vi har tills på fredag. Jag har även hunnit med att göra negerbollar, gjort 4 matlådor till mig, och städat mitt rum. Jag tänkte nämligen chocka Nettan när hon och Pelle kommer hit, jag har tillochmed bäddad sängen.

Ska göra ett sista ryck nu med orden innan det får räcka för idag. Klockan sju(?) så är det giffarna, det ska jag inte missa. Dock så väljer jag att se matchen hemma istället för att sitta på IP och frysa ;)


Kommentarer
Nettan

Städningen fick MVG men fondväggen var sisådär. Kanske blir den bättre med tapeten på;)

2009-10-12 @ 22:20:24
Jessica

Hehe ;)

2009-10-12 @ 22:21:03
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0