=)

Fick prata med en as trevlig människa, pluspoäng till Katrin! Dock så fick hon ett brådskande samtal när hon pratade med mig, och jag hörde allt och då vare någon som ringde från något boende och sa att de inte fick tag på kvällssköterskan, och jag kände igen mig.

Var någon kväll när jag jobbade så ringde de från Liden och och självklart var det bara jag där, så de frågade mig vad de skulle göra =O Jag hade ingen aning så det slutade med att de ringde 112, precis så som den här människan gjorde nu.

Hur som helst så ska jag och kolla om jag har lunginflammation på nacksta vårdcentral imorgon. Fast den här veckan heter den skönsmon/nacksta. För det är inte förns från och med nästa vecka som vi får nya vårdcentraler, spännande att se vart man hamnar då, stöde kanske?

Nu ska jag läsa om urinvägarna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0