Igår sjuksköterskestudent, idag målare, imorgon?

I tisdags så var jag på bio med Elin och såg flickan som lekte med elden, den var mycket bra måste jag säga. Igår så var vi i Granloholm och tapetserade, eller pappa tapetserade och jag var typ mest i vägen. Imorse så klev jag upp kvart i sju och åkte till birsta och köpte färg och sen åkte jag och beställde tapeterna. Så hela dagen har jag ägnat åt att måla.

Har målat två gånger men jag tror att det måste målas minst en gång till. Jobbigt, men sånt är livet. extra jobbigt är det när man är för dum för att fatta hur man ska göra för att få på rollen på skaftet. Så jag har målat två gånger men en liten jävla roller.

Nu ska jag ta och laga lite mat åt grabbsen samtidigt som jag tänker över en sak.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0