Toker

Jag är inne i en väldigt konstig tapetperiod. Jag kan dock inte bestämma mig vilken som är finast och som skulle passa i mitt rum, är rädd att det blir för barnsligt eller hur man nu ska säga det. Så vilket är finast, eller minst fulast kanske jag ska säga? Helst skulle jag vilja ha den vi har i hallen, men det skulle ju se ganska fult ut eftersom väggarna är bredvid varandra. Den svarta som är där nu är totalt för mörk iallafall och sen så ska de beiga målas vitt någongång......
1.
2.
3.
4.

Igår så fick jag en kärleksförklaring, satan vad jag skrattade.



Kommentarer
Linnea

2009-10-03 @ 15:13:23
Linnea

3

2009-10-03 @ 15:13:54
Kussen

Inte 3

2009-10-03 @ 18:27:55
URL: http://viktoriias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0