Tisdag

Nu har vi religionsredovisningar, och det är så jävla tråkigt att lyssna, men vi måste för vi ska tydligen ha prov på det här sen. Igår så gjorde jag en sån jävla tabbe, dock var det ingen som märkte det, eller jo pappa såg det när jag kom hem, jag hade tagit nr 15 istället för nr 5, det är ju hur tragiskt som helst. Som tur är så skulle Maria plocka undan tröja nummer 5 till mig, så jag får den nästa gång =)

Idag så cyklade jag till skolan, dock så lever mina växlar sitt eget liv, för rätt som det är så kan den få för sig att hoppa ner till 1:an och då jävlar kan man trampa och trampa men man kommer ingenstans. Så måste svänga förbi PO´s när jag cyklar hem. Mina benhinnor gör ont också, undra om det är sen igår eller vad det är?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0