Sommarjobb

Idag har jag fått sommarjobb på solgården =) hon skulle höra av sig nästa vecka när alla scheman var lagda, men hon frågade om jag hade lust att jobba midsommarhelgen och ja de har jag väl, har inget bättre för mig så och sen sa Lena att hon räknade med mig i sex veckor =) Bara hoppas att det stämmer också så att jag inte hörde fel.

Nu så åskar det förfullt, och det gillar jag inte riktigt eftersom jag är ensam hemma, men men bara att bita ihop. Ulrica var förbi med en sak förut och gud så fint det blev, ni kanske får se en bild om några veckor eller så.


Kommentarer
Nettan

Grattis till jobbet, va kul!! Skönt att du slipper sova bort hela sommaren ;)Kram

2009-05-20 @ 18:59:31
Pelle

Grattis till sommarjobbet :D

Hoppas du har en liten glugg någonstans så du kan hjälpa oss att komma närmare er;)

2009-05-20 @ 19:21:53
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Jessica

Hehe ;) Hehe ja alltid.

2009-05-20 @ 21:38:04
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0