Ont i fingret

Nu är jag hemma efter lite mer än 4 timmar på akuten.
Vill börja med att säga att jag är tacksam över att Pelle(?) och Hanna(?) skjutsade upp mig på akuten. Sen så vill jag säga att Millans mamma är guldvärd, hon såg till att jag slapp ta bort nagelacket. Hur som helst så var det ingenting med fingret, bara stukat, men de på röntgen fattade inte riktigt hur det gick ihop eftersom fingret var så snett som det var.

Läkaren gillade jag inte för hon tryckte mitt finger så det gjorde så in i helvetes jävla ont. Men hon gjorde nog bara sitt jobb. Jag har ont som en gris så ska nog ta och ta en tablett och sen gå och sova, för om 7 timmar ska jag infinna mig på hedbergska.


Kommentarer
Moster

Vilken otur, stackars dig :(

Kram

2009-05-19 @ 07:30:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0