Naglar

Nu har jag kommit hem efter att ha varit och fixat naglarna. Nu är det helt och hållet mina egna, lite stolt är jag faktiskt över mig själv om jag ska vara ärlig. Fick även höra att Carro och Agnes skulle dit innan balen, hon undrade om det var jag som hade tipsat de.

När jag kom hem så käkade jag den alldeles för underskattade maten, makaroner och ketchup, vet ni hur underbart gott det är? Nästan lika gott som oxfilé.
 

Nu ska jag snart sätta mig ner med fysiken igen, jag vet att jag inte kommer fatta något mer men han jag suttit med den några timmar till så lär jag inte få dåligt samvete iallafall.



Kommentarer
carro

hihi! jaa, vi bokade igår :D visst kostade de 650 ??

2009-05-15 @ 07:43:12
Jessica

Hihi vad kul =) jag kan meddela att jag har knallrosa naglar nu ;) Japp eller jag tror det iallafall, är billigare när man går dit och fixar de igen sen iallafall.

2009-05-15 @ 11:06:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0