Lördag

Nu är vi hemma från Indal och jag är mätt som en jag vet inte vad. Det var med andra ord supergott (som vanligt) det var nog tur att vi tog en liten promenad efter att vi hade käkat för annars hade jag med största sannorlikhet inte suttit här nu.

Imorgon ska jag och Joss på en liten söndagsutflykt till Stöde, men vad gör man inte för att det ska låta bra, det är ju bara synd att inte alla tänker likadant. Idag så fyller Ebbson år så vi var och köpte en födelsedagspresent till henne idag och letade skor till mamma. Mamma fick inga skor för det var inte några som dög.

Om det inte så jobbigt att ladda över bilder från mobilen så hade jag gjort det nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0