Bruna ben

Inatt kom Veronica och Lante hem från Tunisien(?) och mamma var ner och hämtade de och Veronica såg jävligt brun ut på kortet som mamma knäppte, jag vill också ha lätt för att bli brun. Veronica har nog de brunaste ben jag någonsin sätt på länge, Lantes bränna gick inte att se för han hade dragit på sig jacka.

Nu fick jag lite akut ont i huvudet när jag skulle tänka ut vad jag vill ha i studentpresent. Jag önskade mig ju en sak och det var papptallrikar till "maten", men de är tydligen slut nu. Så jag får fortsätta rycka på axlarna om någon frågar vad jag vill ha.


Kommentarer
lillmoster

Så jättebrun är jag faktiskt inte,De var nog ett "glädjekort" mamma knäppte! Och att rycka på axlarna fungerar inte! Vi víll ha en lång och fin lista!! trorm att jag talar för alla i "Carlssonsläktet" iaf!! kraaaam!!

2009-05-16 @ 14:03:09
jessica

Hehe du är säkert som morfar bara behöver kolla på solen så blir du brun :P Hmm jag får helt enkelt fundera ut något riktigt bra då.

2009-05-16 @ 18:09:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0