Att det ska vara så svårt att säga ägg och bacon

Idag stod det att jag skulle sluta klockan 16:00 men halv två då hade alla som kunde redovisa idag redovisat. Så då blev det en sväng på stan, hittade dock inget. Nu så ligger jag i sängen och halvsover och tänkte kolla på hockey. Jag känner mig inte så pepp på match ikväll, har ont i huvudet och det spöregnar ute.

Nu har vi gjort det sista i vårt projekt, nämligen redovisningen. Den gick bra för alla utom mig, som helt plötsligt inte kunde säga ägg och bacon, men men. 17 minuter var den iallafall, så vi lyckades få till några minuter till, Peder frågade mig hur jag kunde låta bli att andas sålänge. Det kanske är därför jag har ont i huvudet?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0