090519

Har man världens gulligaste farmor eller har man världens gulligaste farmor? När jag kom hem idag så tyckte jag att det var något ovanligt här hemma, min säng var bäddad och tidningarna intagna. Då var det farmor som hade varit här och tvätta deras kläder och medan hon väntade på tvättmaskinen så kliade det väl i fingrarna på henne så hon var tvungen att plocka undan lite och bädda, tack så mycket =)

Nu ligger jag här as trött ska försöka ta och läsa lite men det går inte så bra, ögonlocken faller ner hela tiden. Ska ta och skriva min projektutvärdering också, nu är det bara 6 skoldagar kvar. Men än ser jag inte ljuset, eller jo det gör jag.

10 månader tills jag fyller 20 idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0