Måndag

Idag har jag varit till Anna och hon lyckades få till min nacke ganska bra, så nu kan jag vrida lite på den, men det är fortfarande stelt. Det var det skönaste jag har gjort på länge. Annars har min dag bestått av ganska mycket fixande, har varit till tandläkaren och ändrat betalningen, bokat tid för naglarna och gått en sväng på stan med Sofie.

Ikväll tänkte jag höra om någon har lust att ta en promenad annars bli det nog bara att ta det lugnt. Imorgon så tänkte jag skjutsa och hämta farfar på sjukhuset (om han nu accepterar det), men jag ska ändå på blodcentralen så tänkte kunde göra det i samma veva.

När vi var på bilbolaget och visade upp bilen sa han att det var tur att vi INTE hade en volvo för då hade vi i bästa fall fått byta hela bakpartiet, medan nu är det bara stötfångeren och några repor på bakluckan. Han sa att ford mondeo brukar klara sig riktigt bra när man blir påkörda bakifrån, vi tackar ford för att de gör säkra bilar.


Kommentarer
Pelle

Gurtil får så lov att acceptera att bli skjutsad, han är inte i stånd att köra efter ögonbehandlingen, så det är bra att du kör:)

2009-03-02 @ 17:13:14
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Jessica

Han sa att han gärna åkte med, nu när jag ändå skulle dit. Sen så får jag någon med mig första gången jag kör också, det känns skönt =)

2009-03-02 @ 17:17:06
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0