Två år igen

Gick bort till farmor och farfar med nycklarna som jag lånade i fredags. Då låg farfar och kollade på TV och det såg så skönt ut så jag la mig också och kolla på TV, sen kom farmor också så då blev det trångt så jag la mig på farfars arm och då kändes det som om jag var två år igen, jag vet inte varför men det kändes så.

Efter att vi hade varit hos Annika med grejer så fick jag så frukstansvärt ont i huvet så jag vet inte vad, men det har jag inte sagt högt än, så säg inget. Nu ska jag ta och leta reda vart på elgigantens hemsida man kan kolla statusen på servicen på den inlämnade mobiltelefonen.


Kommentarer
Mamma

Då kan vi bilda klubb, vi med skallar som värker.

2009-03-01 @ 19:00:07
Jessica

Japp.

2009-03-01 @ 19:06:18
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Lk

Längre ner på kukengatan lider vi med er!

2009-03-01 @ 22:28:50
Jessica

Hehe, det värsta är att jag tycker mest synd om bilen :P som jag trodde jag hatade.

2009-03-01 @ 22:31:31
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0