Tisdag

Nu har jag precis fyllt in min sommarjobbsansökan så nu är det bara hoppas att jag får något, även om jag tror att det ser mörkt ut. Ska nog söka på några fler ställen, om jag hittar några som duger. Har haft så fruktansvärt ont i huvudet sen jag försökte göra det som sjukgymnasten sa åt mig att göra, ett tag trodde jag att jag skulle dö för det gjorde så ont, så tanten kan glömma att jag ska fortsätta göra "övningarna".

Jag läste precis att tjejer gillar silvriga och röda bilar, och killar gillade svarta och gråa. Isånnafall är jag 100% kille,  för det finns inga färger jag tycker mindre om på bilar än just silver och rött, det är så volvo på något sätt.


Kommentarer
Ulrica

Välkommen att söka på Solgården för där finns det inte många vikarier isommar och då får du känna på hur det är att arbeta för en gång skull ;)

2009-03-10 @ 18:56:16
Jessica

Hehe, arbeta lät ju nästan jobbigt ;)

2009-03-10 @ 19:32:41
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
robin

det låter nästan som att du nervärderar volvo.

2009-03-12 @ 21:09:36
URL: http://mrfetto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0