Tisdag

Idag har jag varit ganska duktig, gick till skolan och hämtade mitt svenska papper sen kom Carro och hämtade mig och vi åkte och träna, haha snacka om att man har dålig kondis, men med lite musik i öronen blir det nog lite längre nästa gång.

Nu sitter jag och väntar på att datagubben ska komma med min cpdator, skulle helst av allt gå och duscha men jag får nog vänta tills han varit här. Sen ska jag läsa lite historia, skulle behöva sammanfatta alla sidor, men jag orkar bara inte, så är det någon snällsjäl som vill skicka de så mottages de gärna.

Imorrn ska jag till Håkan så han får kolla på sulorna, för jag känner att när jag går nu så går jag inte så som jag har gjort förut samt att jag får ont i nacken. Får se om han kan rädda paret jag har eller om han måste göra nya.


Kommentarer
Lk

Bildspelet är ju en sammanfattning?

2009-03-31 @ 19:41:45
Jessica

då måste man fatta nåt av den också.

2009-03-31 @ 19:42:57
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0