Söndag

Här med lovar jag att köpa en sån här husvagn till pappa, är han snäll kan han nog få två. Idag har jag inte gjort mycket, varit och fixat present till robin och köpt sushi till lunch. Nu funderar jag på om jag ska ta och göra lite nytta eller om jag ska ta och lägga mig på soffan och sova ett tag.

Kan säga att jag är ledsen och besviken just nu. Det som brukar vara så viktigt för mormor att man ska uppmärksamma alla dagar, men när jag tar studenten då jävlar åker de bort. Det gör ju inte direkt så att jag känner mig mer värd än vad jag tycker i vanliga fall. Mest irriterad är jag på hennes svar när jag frågade, "men vi visste inte att det var då när vi bokade före jul". För i helvete ni kunde väl ha frågat? Jag har vetat om det sen den 12 juni förra året, för övrigt så är studenten alltid samma vecka alla år, så den förklaringen är riktigt usel.


Kommentarer
Ulrica

Ryms ni alla i den om vi ska åka på campingsemester i sommar tillsammans :)

2009-03-30 @ 07:21:25
Jessica

Det är ganska lätt, jag följer inte med för mina föräldrar snarkar så mycket. Mamma hon vill inte följa med för att bo i husvagn är inte riktigt hennes grej och pappa han vill inte åka själv så han han han äter upp den.

2009-03-30 @ 12:27:46
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0