Skön

Måste bara säga att pappaströja är jävligt skön =) synd bara att han änvänder den i normalafall, för annars har jag ju kunnat snott den(också). Tror dock inte att den hade varit lika snygg om det inte hade varit allt tryck på den, då hade den nog bara sett vanlig ut.

Nu ska jag åka och hämta mamma, jag kan nästan slå vad om att Challe kommer ringa precis när jag har åkt förbi han, så han får ta bussen istället, skulle som sagt inte förvåna mig, Så därför försöker jag dra ut på det så länge som möjligt. Det smälter som bara den ute iallafall och det är väldigt bra måste jag säga, då kanske våren är på ingång ändå.


Kommentarer
robin

nä det ska itne töa! jag vill ju köra skoter!

2009-03-09 @ 20:36:23
URL: http://mrfetto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0