Sista dagen av sportlovet

Idag har vi varit i Indal och firat Charlie, herregud tänk att Charlie-cheese är 13 år nu =O han är snart ikapp mig. När vi åkte därifrån så hade jag så ont i nacken så jag vet inte vad, men jag tror att det berodde på att vi åkte bil. Påväg hem så stannade vi på 100 och sa hej och kollade in deras spruckna spis.

När jag kom hem så la jag mig i sängen och kollade på lyxfällan, helt sjukt att man kan leva så som hon gjorde. Har legat i sängen sen dess och bara funderat. Ikväll blir det en kväll hemma i sängen eller eventuellt soffan för nå mer orkar inte nacken av. På måndag ska jag till sjukgymnasten iallafall, ska bli spännande att höra vad den har att säga, men eftersom det är på skönsmons vårdcentral så har jag inte så höga förhoppningar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0