Onsdag

Idag har jag fått min studentmössa, nu börjar det nästan kännas på allvar. Har varit och fixat naglarna idag, så nu är de fina igen och jag behöver inte vara rädd för att tappa de, fick även höra att JC i stan hade gått i konkurs, så nu kan vi snart vänta oss utförsäljning.

När jag kom hem så började jag lite smått med mitt svenska nationella tal, dock gled jag ifrån ämnet som satan. Men jag har börjat iallafall, det känns värre med talet jag ska hålla på tisdag, men det var ju bara ett test eller nåt sånt? och man skulle ju bara läsa så långt man hunnit, och om jag inte har hunnit börja så har jag ju inte hunnit längre.

Sitter och kollar på hockey nu, man skulle kunna säga att det går åt helvete, jävla skit!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0