Hemma från Kuklandet

Ja kuklandet var det ja, min far hade rätt, även om vi inte menar samma sak.

Har väl gått 3 mil och sett en massa ointressanta byggnader från förr, blivit stämplad, ätit pannkaka med nutella (gott faktiskt), letat efter järnvägsstationen halva tiden och sist men inte minst så vann jag över min höjdrädsla och åkte upp i eiffeltornet.

Blogg.se är så segt så det tar 300 år att ladda upp en bild, så får ta och visa bilder och berätta mer imorgon istället. Nu ska jag sova i MIN säng.



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS BÄSTA PUCKO =)


Kommentarer
Mamma

Ja inte var det mycket han hade att visa upp den där fransmannen... (Du skulle ha tagit fram kameran så kanske han hade "posat" för dig;P)

2009-03-05 @ 23:30:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0