Duktig idiot

Måste bara få tala om att Emil lyckades laga sin mobil med tändsticka =O det säger väl allt om klassen på sonyericssons mobiler? Synd att han inte kom på det tidigare bara, typ igår när jag behövde nån att prata med.

Nu är vi klar i tvättstugan och jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig, känns som om lite sömn skulle behövas. Imorgon får vi se vad som händer, lutar åt en sväng på stan, sen ska jag skicka ett mail till Uffe också. Vem vet kanske hittar man på något roligt också, utan bil är jag så en promenad blir det om jag ska någonstans =)

Vågar ändå inte köra bil.


Kommentarer
Anonym

haha men det var inte lätt att komma på en sån lösning, men med en tändsticka och lite tejp var det fixat.

2009-03-02 @ 01:00:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0