Bara barnet

Klockan är bara barnet och jag har hunnit med rätt mycket redan. Har varit och lämnat blod, skjutsat farfar till och från sjukhuset, skaffat ny patientbricka, träffat Joss´s mormor och morfar, käkat frukost, hängt tvätten, lyckats backa ur garaget, dock var det svårare att parkerna när jag skulle in för då hade de gjort något med vägen så det var en stor snövall, och eftersom jag inte riktigt vågade skotta så gick jag framoch tillbaka på vallen tills den var ganska låg och sen körde jag över den några gånger.

Nu ska jag ta mig en dusch, tyckte inte det var någon idé att göra det innan för man vill alltid duscha efter sjukan och sen klockan halv tre eller om det var tre ska jag klippa mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0