TISDAG

Jag hade precis skrivit ett jättelångt inlägg och sen så försvann det bara, sånt gör en irriterad fröken Sandström bara mer irriterad. Ska snart göra mig iordning för att gå på NV-dag iallafall. Gud vad kul liksom, eller inte vet inte ens vad vi ska göra och egentligen så tror jag att vi började för 30 min sen men det är ingen som har sagt något så jag kommer när jag känner för det istället.

Igår så blev de förlust, vet inte riktigt med hur mycket men förlust blev det iallafall. Så när jag kom ut till stugan så var jag arg, men då var Robin, Frida & Oskar där så då vände det snabbt. Frida var förresten jättefin i håret, jag skulle också vilja våga göra något med mitt hår. 

Imorgon ska jag klippa mig, men då blir det nog på det samma gamla vanliga. Huvudsaken är att jag ser något, vilket jag inte gör just nu.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0