Regnet det bara öser ner

Det blev inget stan för mig. Blev en sväng på elgiganten och lämna in telefonen istället, så nu är jag med nokia igen. Har fått en avi om att mina jobbkläder har kommit, men jag får inte hämta de förns imorgon, perfekt tänkte jag eftersom jag inte jobbar förns på onsdag.

Men när jag var påväg in till birsta förut så ringde Lena och frågade om jag inte kunde jobba imorgon. Visst sa jag. Lika bra att passa på att jobba nu medan man få chansen för till höst så kommer jag ändå bara att sitta på mitt arsel och inte göra många knop.

De ringde från avd 52 idag och frågade om jag ville jobba hos de i sommar, men då så jag att jag redan hade sommarjobb. Det fattades tydligen mycket folk där i sommar och hon lät lite desperat. Men när jag ringde i våras då hade de ju personal för i sommar sa hon, men det var då det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0