Grattis pappa

Idag fyller pappa år, så grattis till honom =)

När jag stod och diskade förut (som för övrigt är något nytt för mig, eller hur Ulrica?) så kom jag att tänka på, undra hur det kommer att se ut på ålderdomshemmen när vi blir gamla? Kommer vi att ha varsin dator då och sitta och nörda, kommer vi klara oss själva med hjälp av robotar eller kommer det helt enkelt se ut som idag?

Inatt har jag inte sovit många minuter, var så jävla varmt och fläkten den var uppe i storstugan och jag orkade inte gå upp och hämta den. Men framåt fyra då somnade jag och då var det två timmar kvar innan jag skulle åka till jobbet. Igår så låg jag på spikmatta och jag måste säga att det var jävligt skönt. Ska nog låna den ikväll också, fast då ska jag inte göra det precis innan jag går och lägger mig för det var inte så skönt att lägga sig ner direkt efter.

Nu tror jag att jag ska ta mig en liten promenad ut i solen. Något som jag verkligen ska göra det är att dricka mycket idag, annars kommer jag vara död innan matchen ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0