SÖNDAG

Igår så måste jag ha somnat tidigt för när jag vaknade imorse så hade jag ett missat samtal 21:12, och det hörde jag aldrig så då måste jag ha sovit. Men ack så skönt det var, och eftersom jag hade ockuperat Jespers säng så kunde jag sova ända till 06:42 innan jag klev upp och stack till jobbet som började 07:00. Men tro inte att jag är pigg för det, känns som om jag skulle kunna sova ett tag till.

Jag måste komma ihåg att ta med mig en penna från stugan imorgon, eftersom jag troligtvis får min delegering då. Lät som om jag skulle ha fått den i fredags om jag inte var ledig då. Får se, kanske slutar med att jag inte får någon eftersom jag inte kan något om mediciner. Ifall någon undrar så är jag fortfarande lite öm i kinden och har ont i tänderna, men det går nog över snart.

Nu är snart hela helgen gjord, dock är det lite synd att man jobbar måndag och tisdag också, för en dags ledighet efter helgen hade inte varit helt fel, men jag ska inte klaga, jag har faktiskt valt det själv, nästan.



NU Tempo och se om det finns något ätbart åt mig, eller så får det bli sallad ikväll.


Kommentarer
Ulrica

Vi kan säga till Anders att komma till Indal så slipper du åka ;) Han har väl inget bättre för sig.

2009-07-05 @ 13:33:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0