Torsdag?

Idag har det varit skitkonstigt väder. När jag klev upp i stugan så var det strålande sol och varmt men när jag kom till Kovland då öppnade sig himmlen men när jag kom fram till Indal så sken solen igen. Sen här så har solen lyst och rätt vad det är så har det kommit mörka moln och man har hört åskan, men jag tror inte att det har regnat något?

När jag satt uppe för mig själv förut så kom jag på att jag inte har fattat att vi inte ska börja skolan igen i höst, det är första gången som inte jag, Emil och Joss ska börja ett nytt läsår tillsammans. Det kändes konstigt och nästan tomt, men det är tur det finns sms och msn =)




Jag tror att jag har bestämt mig för att tacka nej till Linköpings universitet, för jag vet inte ens om jag vill gå det och om jag ens kommer ha någon användning för det senare, för det är inget som intresserar mig, och då lär jag nog inte tycka att det är kul heller. Men som sagt jag har svårt att bestämma mig, så tips och råd eller helst gör så här, mottages gärna.



Kommentarer
Mamma

Du måste haft någon tanke när du sökte, eller???

2009-07-16 @ 23:14:36
Jessica

nej jag sökte bara för att söka.

2009-07-17 @ 14:02:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0