Torsdag

Nu är jag ledig i två dagar =) och de dagarna hade jag tänkt tillbringa på bästa sätt, jag vet dock inte hur, men det löser sig. Jag överlevde gårdagen iallafall men det var nog nätt och jämt skulle jag vilja påstå. Idag så höll jag också på att få psykbryt och bara skrika jävla kärring, men då sa en mycket klok kvinna att jag inte skulle bry mig, så då gick jag upp.

Hade det inte varit för hur less jag var igår så hade jag säkert inte känt så som jag kände idag när hon sa det. Men det tog jävligt och jag ville bara gå och grina.

Och uppe fick vi en spark i arsle eller nåt för vi satte igång och baka med alla ingredienser som gick ut inom en snar framtid, jag tror vi hann med: blåbärsmuffins, toscakaka, kanelkaka, morotskaka, sen så var det dags för mig att gå hem.

När jag slutade så plockade jag upp mamma i stan och vi åkte hem och åt och sen så åkte vi en sväng på ikea. På ikea köpte jag en lampa som jag ska ha i fönstret hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0