Tisdag?

Är det tisdag idag? Jag är alldeles dagvild
.
En ny dag och dags att pallra sig ner till jobbet igen. Nu är det iallafall bara 1 natt kvar här sen får jag träffa min kära mor och far igen =) Jag kan ju säga att jag inte skulle vilja flytta hemifrån iallafall, för man gör ingenting, jag kommer hit slår på en film och går och lägger mig och sover. Jag glömmer bort och äta, sen jag kom upp i lördagskväll har jag ätit 10 frysta jordgubbar och 3 potatisbullar. Jag glömmer tillochmed bort att äta när det är fika på jobbet, precis som om jag inte känner att jag är hungrig längre. Men imorgon då blir det antingen macaroni cheese eller något ännu smarrigare.

Dags att göra sig iordning för en promenad ner till jobbet i regnet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0