Time to sleep

Idag så var Kalix förbi här innan de åkte vidare, och Axel var väldigt busig idag så vi busade lite innan alla mina krafter tog slut. Jag kan förbövelen inte komma på vad det var Axel sjöng på för låt när vi var i Thailand,men nu sjöng han: Jag måste ringa Carina,  jag gissar på att han hade hört den på TV.

Alldeles nyss fick jag ett mail på facebook från Monica från Spanien, hon var här för typ 10 år sen och vi åkte skridskor och skidor i åre och hon fick även lära sig att säga ÖL. Så jag var tvungen att fråga om hon fortfarande kom ihåg vad det hette, får se vad jag får för svar. En sak är då säker, jag måste träna på min spanska.

Nu ska jag iallafall sova för jag ska upp klockan sex och åka till jobbet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0