Tårkanalen fungerar iallafall

Som det ser ut nu så verkar allt klappat och klart, och det känns bra då vet jag hur mina planer ser ut den närmsta tiden. Sen så går jag runt och hoppas att jag ska få jobba lite mer också =) Bara hoppas att jag får det, men som sagt man vet aldrig, men hoppet är det sista som överger en.

6½ timme kvar tills jag slutar, tror jag, orkar inte riktigt räkna efter, fast egentligen så spelar inte det någon större roll. Ska bara ner på gatufesten sen, och fint folk kommer sent, alltså borde jag redan ha varit där. Nä nu är det lite för varmt här uppe, ska nog gå ner i källaren och sätta mig och uggla ett tag innan jag ska gå in och jobba igen.

Mina ögon rinner!



Kommentarer
Kusina

''och fint folk kommer sent, alltså borde jag redan ha varit där'' HAHA men jessica, du är ju för rolig ibland!

2009-07-01 @ 21:17:37
URL: http://viktoriias.blogg.se/
Pelle

Kan meddela att här nere i Värmland fungerar svettkanalerna iaf ;)

2009-07-01 @ 22:12:25
URL: http://lokpelles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0