Snart börjar helgen?

Nu är det snart ledighet som gäller för mig, bara 8½ timme kvar att jobba, eller nåt sånt. Ska gå ner i källaren och lägga mig och kolla på film tror jag. Får se om jag hinner se mer än 10 min av filmen idag innan jag somnar. Jag håller på och bakar kladdkaka också, Emmelie skulle ta ut den, hoppas hon kommer ihåg det också, för kladdkaka är gott.

Undra om jag ska äta macaroni & cheese när jag kommer hem ikväll? =) Har en förpackning kvar, det gäller att spara på den länge, så man har något att se framemot.



Kommentarer
Ulrica

Blev det Macaroni & cheese? Jag tror jag måste testa det igen någon gång, det var väl 13 år sedan sist jag provade :)

2009-07-13 @ 10:34:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0