Skabbig

Inatt har jag sovit hur dåligt som helst, har svettats som ett as, men får nog skylla mig själv för pappa frågade om han skulle sätta i myggfönstret igårkväll men jag sa nej. Hur som helst när klockan ringde klockan sex så var det bara att pallra sig upp och sätta sig i bilen och köra upp till Indal.  Det var dock ett problem, det var så jävla dimmigt så jag såg ingenting, det var faktiskt riktigt läskigt att köra vill jag lova och trött var jag.

Men nu så skiner solen och det är riktigt varmt ute, härligt, synd att man sitter här inne, man kan ju undra varför jag inte går ut nu när jag har rast? Tiden fram tills nu har gått väldigt snabbt, jag vet inte varför men plötsligt så var klockan kvart i elva och potatisen skulle på spisen. Jag har även hunnit med att koka blåbärskräm för första gången i mitt liv, den såg faktiskt riktigt god ut.


Ungefär såhär ren känner jag mig idag, och håret ja det är nog sådär struligt bara det att det är ljusare.


Kommentarer
Ulrica

Den ska jag nog smaka, kommer upp efter rasten.

2009-07-15 @ 12:33:53
Ulrica

Den var god

2009-07-16 @ 21:48:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0