Sista natten

Nu sitter jag här och käkar frysta jordgubbar och dricker pepsi max. Jag har nyss pratat 17 minuter och 22 sekunder med min mor i telefonen för att sedan ringa och störa min farmor i 7 minuter och 29 sekunder. Jag måste säga att det var väldigt trevliga minuter, iallafall för mig.

Nu ska jag ta och packa ihop mina grejor och gå och sova och fundera på om jag vill ut imorgon eller inte. Det vore kul med en utgång men samtidigt vore det skönt att bara inte göra någonting också, typ mysa i stugan och se hur mitt rum ser ut. Jag har fått några mms av pappa, så att jag är uppdaterad med vad som händer.




Jag tror att det kommer att bli så bra när det blir klart =) Jag måste ha världens bästa pappa och farbror, och faster också för imorgon skulle hon måla sängen igen =) De är så duktiga så att jag ska köpa med mig en lyxshake åt de imorrn när jag far hem (om jag kommer ihåg det)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0