Lördag

Då sitter jag här vid datorn igen, men nu har jag faktiskt inte rast, utan jag har bara smygit undan en sväng. Ser inte ut som om jag kommer få någon rast heller, men det spelar inte mig någon roll för jag ska ändå inte göra något vettigt på den rasten.

Ikväll så jobbar jag till 20:00, men jag tycker att tiden har gått fort fram tills nu, men det kanske är för att jag har fått tänka till. Hur man bäst använder fil som går ut idag, det slutade iallafall med att det blev fil till frukost och sen så gjorde jag en kanelkaka. Ingenting ska gå till spillo.

Jag vet fortfarande inte om jag får jobba nästa helg eller inte, det lär jag kanske få veta på måndag om jag har tur.


Kommentarer
Mamma

Blev kanelkakan bra??

2009-07-04 @ 16:37:36
Jessica

Den blev lite torrare än vanligt. Men de som bor här äter och ser glad ut =)

2009-07-05 @ 13:19:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0