Lampa

Wallander kuriren var riktigt bra måste jag säga, så den rekomenderar jag.

Självklart så satte jag upp den svarta lampan när jag höll på att städa. En sak är då säker, jag behöver blommor i fönstren, så mamma har fått i uppdrag att leta reda på ljusrosa plastorkidéer. För jag tror inte att vanliga blommor överlever i mitt fönster, för det första så glömmer jag att vattna de och för det andra så tål de nog inte att fönstet står öppet på vintern.




Den rosa lampan tyckte jag dock passade ganska bra på kistan, så den blir kanske kvar där och jag får hitta någon annan lampa till stugan. Dock ser det inte så bra ut på bilden insåg jag nyss.



En sak som ska ut till stugan och rummet där är ljuslyktan som jag fick av Ulrica i studentpresent. Bandet runt är ljusrosa, fast det inte ser ut som så på bilden.



Nu så har det börjat regna ute igen, tur man har nära till toaletten inatt, så man inte behöver spinga flera mil för att gå på toa. Nej nu ska jag ta och sova, jag ska på dop senare idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0