Kvällen

Det känns som om det här kommer att bli en väldigt lång kväll, eller så går den fort för att man får göra så mycket så man inte hinner reagera på vad klockan är. Jag känner mig duktig iallafall för allt jag har hunnit med efter det att Ulrica gick på semester. Jag har många planer inför mitt rum i stugan, gäller bara att komma ihåg planerna, dock så kom jag på en skitbra idé igår, jag köper en ny lampa hem och tar ut den hemma, så får jag två nya lampor fast jag bara köpt en.


Nu ska jag gå ut i solen och ta en promenad.


Kommentarer
Ulrica

HÄRLIGT MED SEMESTER ;)

2009-07-23 @ 12:29:40
Jessica

Jag tycker du har finväder iallafall... Hade ni roligt igår?

2009-07-23 @ 19:25:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0