Kaka

Nu sitter jag här igen och ska jobba till 20:00 på söndagkväll, sen är jag ledig i 3 dagar =) det kommer att kännas som en evighet för mig, dock en väldigt skön ledighet. Har rast till halv tre och sen hade jag tänkt ta och baka en kaka så att det finns till kvällskaffet, jag vet dock inte riktigt vad jag ska baka än men det löser sig.

När jag åkte upp idag så mötte jag 3 polisbilar och 1 polismotorcykel, ska kanske tillägga att jag mötte alla mellan kyrkan och solgården, så när jag kom fram så undrade jag om nåt hade hänt, men ingen visste något. Just nu så längtar jag något så fruktansvärt till Göteborg, men det är bara 1½ månad kvar nu tills vi åker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0