Grått och mulet

Jag känner på mig att jag kommer att trötta ut mamma med alla sms som jag skickar. Ni kanske inte riktigt förstår hur tråkigt jag har det här. Jag som tycker om min mamma väldigt mycket, skickar typ 100 sms om dagen till henne och ringer när jag går hem från jobbet, bara för att jag ska få prata med någon.

Men jag får ju träffa henne på onsdag igen, är ju bara jävligt synd att jag ska jobba helgen också, för då sover jag också här uppe, men på söndagkväll 20:00 då jävlar ska jag hem snabbt som fan för sen är jag ledig i hela 3 dagar, och jag ska absolut inte ta på mig något mer om de ringer och frågar. Jag har faktiskt bara 19 dagar kvar att jobba, fördelade på 28 dagar, så jag har ganska mycket ledighet framför mig =)
 
J
ag måste ta och boka en klipptid också, för min lugg börjar bli så lång så att jag inte ser någonting.


Kommentarer
Mamma

Krävs lite mer än det för att trötta ut mig ;P

2009-07-27 @ 14:52:29
Jessica

Vilken tur ;)

2009-07-27 @ 15:09:55
Nettan

Om du vill avlasta mamma så kan jag oxå ta emot några sms, haha. Kram på dig å vi ses på onsdagkväll

2009-07-27 @ 16:20:53
Jessica

Vad snällt av dig Nettan =) ;) Japp det gör vi, och då ska jag njuta av ledigheten som bara den :P

2009-07-27 @ 20:19:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0