Första jobbdagen på länge

Det spöregnar ute, det verkligen slår i backen, tur att man jobbar. Dock så glömde jag min matlåda hemma idag så jag kanske måste ge mig ut i regnet och gå på tempo, men jag tror inte jag orkar det om jag ska vara ärlig. Igår så målade jag Vickis rum en gång och sen fick pappa måla igen innan de la in nytt golv, och idag skulle de fixa sängen och sånt tror jag, blir spännande att se hur det ser ut när jag kommer ut till stugan.

Klicka f�r att st�nga bilden



Nu vill jag att de ska fixa iordning mitt rum också så jag får pynta upp det lite. Just nu ser det ut som om jag bor i ett förråd, och nu är det faktiskt inte jag som har stökat ner....



Kommentarer
Anonym

Vilka läckra brudar!

2009-07-21 @ 23:16:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0