En förstörd måndag

Jag brukar alltid ha svårt att sova efter att klockan har slagit 04:30, men jag kan säga att idag var det ganska så jävla kört att tvinga sig själv att sova när man har en mamma som låter värre än en ja jag vet inte vad. Jag tror att hon lär ha blåmärken när hon vaknar så hårt som jag sparkar, men inte fan reagerar hon för det.

Nej det här var inte vad jag ville med min sista lediga dag, jag hade ju lika jävla kunnat jobba för då skulle jag kliva upp om en kvart. Nä fy fan för det här, jag skulle ha sovit inne i stan istället.


Kommentarer
Ulrica

Vad härligt att få vakna tidigt på morgonen :)

Nu kan du njuta längre av din sista lediga dag.

2009-07-20 @ 08:15:08
Pelle

Precis som Ulrica säger, bra att kliva upp tidigt, då blir den lediga dagen längre, och du har ju lite målagöra ;)

2009-07-20 @ 15:02:01
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Nettan

Det är synd om dig och mig, du får ha mamma som sängkompis och jag svärmor. Haha det är inte klokt!! Sov gott...

2009-07-20 @ 22:11:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0