Dopdag

Nu sitter jag här igen och har ett I-landsproblem utan dess like. Ska jag ha ett svart linne eller ett vitt linne med lilablommor på dopet? Det vita känns mer som dop, men det har jag typ jämt. Jag har 1½ timme till på mig att vela, så jag hinner nog komma fram till något.

Ikväll så åker jag upp till Indal igen och sen så lär jag bli där tills på tisdag eller onsdag. För om jag sover däruppe så får jag sova i 40 minuter längre och det kan vara mycket värt klockan 6 på morgonen.

När vi gjorde om i Vickis rum så städade jag lådorna och då hittade jag den här och fick genast en massa minnen. Jag måste säga att vi var ganska duktiga på att rita för att vara så små som vi var, för det är ganska likt så som det såg ut då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0