Vinprovning



Idag så hade vi vinprovning på serveringen, och jag trodde allvarligt att jag skulle dö, det var så äckligt. Hur som helst så gick jag innan lektionen var slut och det fanns några som kunde offra sig för att dricka upp mitt vin. Pappa kom och hämtade mig och vi åkte hem och slängde i oss mat på 4 minuter innan vi åkte bort till Skönsmohuset.

Kom nyss hem från skönsmohuset, hittade många söta bilder i byråerna, ett helt album på pappa och Pelle, och de var så söta. Sen hittade jag kort på mig utan hals. Nu är det hockey för fulla muggar som gäller, dock går det lite tungt men Luleå har nog gjort elitseriens snyggaste mål =)

 
Jag och Robin hittade fina mösser, min ser ut som en lampskärm och Robin ser ut som en jag vet inte vad.


Kommentarer
Pelle

Tur det är ett ljushuvud under lampskärmen;)

2009-01-15 @ 22:57:10
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Jessica

Hahahah!

2009-01-16 @ 11:12:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0